lördag 27 mars 2010

Tillbaka i verkligheten



Nu har vi äntligen kommit hem igen. Det är verkligen skönt att få återse alla nära och kära. Det har trots allt varit lätt att hålla kontakt med alla trots att man varit borta så länge denna gången. Blogg, sms, mail, internet i telefon osv... Med teknikens hjälp är man inte alls lika långt borta som för några år sedan. Det har verkligen varit skönt att hela familjen kunnat vara så "nära" och kunnat vara med och dela upplevelsen

Men det har ändå varit väldigt skönt att komma hem och träffa familjen. Syrran har precis fyttat. Stort tack syrran för att du valde att flytta medan jag var bort.. Min rygg är väldigt glad över det.
Har inte hunnit träffa alla ännu men nu är det helg :)

Jag tänkte i detta inlägg skicka ett tack till mina arbetskamrater på Svenska Foder.

Svenska Foder är ett företag som har en slogan som heter ”för att skörda framgång” Det är en slogan som passar väldigt bra in på många sätt. Vi arbetar alla tillsammans hårt mycket hårt för att lyckas med våra arbetsuppgifter. För min del har jag fått chansen att på flera sätt fått utrymme att utvecklas både som människa och som i min roll på företaget. Jag brukar ha ett väldigt hektiskt jobb och kände faktiskt en del ångest över att vara borta i 24 dagar. Men jag kan säga att det har gått hur bra som helst. Ja kanske nästan bättre än om jag hade varit på plats! Alla har jobbat ihop som ett team för att få allting att funka och tagit jättestort ansvar för att göra mina arbetsuppgifter.

Tror att alla på kontoret har följt kälkhockeyn och det glädjer mig jättemycket. Det är positivt för sporten!

Bilder
Den ena är på tre av mina arbetskamrater som jobbar på utsädesavdelningen och gjort det mesta av mitt jobb under tiden: Torsten, Sola och Lars. Tyvärr så var inte Anders på plats. Stort tack till er och alla andra också! Listan över hjälpsamma arbetskamraterkan göras så mycket längre!

Den andra. Mitt nybyggda krypin på kontoret, ett inglasat, ljudisolerat rum i ett annars öppet kontorslandskap(pga min hörselskada har gått under många namn under den senaste tiden). Nu verkar det som att alla är överens om ett passande namn!

2 kommentarer:

  1. Ja, ett väldigt passande namn på ditt krypin *LOL*
    Det var inte meningen att jag skulle flytta när du var borta, jag räknade fel på dagarna ;-) men var inte oroligt, det finns fortfarande grejor du kan hjälpa mig med......om du inte planerat fler lämpliga resor..........

    Kramizar från syrran

    SvaraRadera
  2. Haha säg bara till när du vill ha hjälp så ska jag nog hitta på någon ursäkt!!

    SvaraRadera